Rejestracja  

Racibórz promuje się na billboardach w największych miastach w Polsce

Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ul. Cecylii i Gospodarczej. W ramach kampanii, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast.

To kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych. Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2.

Wdrażana kampania outdoorowa to krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.

Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych. W ich ramach prowadzi m. in. aktywną współpracę z Polską Agencją Informacji i Handlu, Śląskim Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera oraz z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną. W wyniku podjętych działań związanych z pozyskiwaniem i obsługą inwestora sprzedane zostały tereny w ramach KSSE (tzw. „starej strefy”). W grudniu 2016 roku, z uwagi na duże zainteresowanie terenami strefę rozszerzono o kolejne tereny przy ul. Cecylii/Gospodarczej. To 10 działek o łącznej powierzchni 7,5 ha. Dwie największe znalazły już nabywców. Rozstrzygnięcie przetargu na dwie kolejne działki planowane jest 29 stycznia.

Prace związane z uzbrojeniem nowo włączonego terenu zrealizowano przy wsparciu finansowym w ramach RPO WSL. Wartość projektu to ponad 3,8 mln zł, z czego dofinansowanie to ponad 2,3 mln zł. Również kampania billboardowa realizowana jest w ramach projektu „ Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Gdzie zobaczymy reklamy Raciborza:

Radom, ul. Czarnieckiego - Tablica przy ulicy Czarnieckiego, jednej z głównych ulic Radomia
i zarazem przy trasie Warszawa - Kraków. Lokalizacja przy drodze dwupasmowej, bardzo dobrze widoczna kierowcom i pieszym z ponad 300 m. W sąsiedztwie jest wiele budynków mieszkalnych, skrzyżowanie ze światłami i przejściami dla pieszych, stacja Lukoil, restauracja McDonald´s i przystanek komunikacji miejskiej. Na odcinku 2 km za reklamą są stacje paliw: Shell, BP, Orlen, supermarket Lidl i salony Renault, Skoda, Dacia, Toyota, Seat oraz Citroen.

Poznań ul. Krzywoustego - Tablica przy jednej z głównych ulic miasta. Reklama jest widoczna z 200 metrów. 1,3 km za nią jest stacja paliw Shell, po przejechaniu kolejnego kilometra jest zjazd na A2 w kierunku Warszawy lub Berlina.

Wrocław, ul. Kwiatkowskiego - Tablica przy ul. Kwiatkowskiego we Wrocławiu, która łączy miejsce Parku Handlowego Bielany Wrocławskie (Makro,Tesco, IKEA, OBI, Castorama, Auchan, Leroy Merlin, Jula) z centrum miasta. Reklama na łuku drogi, widoczna z odległości 500 metrów. W sąsiedztwie tablicy jest Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-Spożywczego, na terenie którego znajdują się giełdy rolne, ogrodnicze, kwiatowe, spożywcze, parkingi oraz biura. 7 km za tablicą jest centrum Wrocławia.

Wrocław lotnisko - Reklama we Wrocławiu przy drodze wyjazdowej z Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, w odległości 1500 m od lotniska i 9 km przed centrum miasta. Według danych ULC w 2015 r. port odprawił 2 371 621 pasażerów, o 4,5% więcej niż rok wcześniej. Reklama usytuowana jest przy rondzie, widoczna z ponad 300 m. W okolicy mieści się wiele parkingów dla podróżnych. 2,5 km za tablicą jest skrzyżowanie z trasą A8, czyli Zachodnią Obwodnicą Wrocławia. W miejscu reklamy limit prędkości wynosi 50 km/h.

Katowice lotnisko - Tablica jest zlokalizowana przy głównej drodze wjazdowej do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach - w odległości 700 m do portu lotniczego. Reklama jest widoczna z ponad 400 m. Wg danych Urzędu Lotnictwa Cywilnego za rok 2016 Port Lotniczy w Katowicach odprawił 3 201 654 pasażerów (5,2% więcej niż rok wcześniej). W sąsiedztwie tablicy jest stacja paliw BP oraz parkingi dla podróżnych.

Częstochowa, Aleja Wojska Polskiego - Tablica w centrum Częstochowy, w Alei Wojska Polskiego, przy trasie międzynarodowej nr 1 łączącej Warszawę z miastami GOP. Reklama ulokowana przy drodze trzypasmowej, widoczna z odległości ponad 200 m, na wysokości Galerii Handlowej Jurajska. W sąsiedztwie lokalizacji jest sterowane światłami skrzyżowanie z ul. Legionów. Na odcinku 10 km między tablicą a wyjazdem z Częstochowy są: Auchan, stacje paliw: Circle K, Orlen, BP, Shell. Reklama jest w miejscu z jednym z największych natężeń ruchu w Polsce i z ograniczeniem prędkości do 70 km/h.

Łódź, Aleja Włókniarzy - Lokalizacja znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta. W sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa Lukoil a vis a vis jest hipermarket Tesco. Media Ekspert, RTV Euro AGD, Abra. Za reklamą na odcinku 1 km znajdują się stacja benzynowa Lotos, Orlen, Shell, McDonald's. W odległości 3 km za tablicą znajduje się hipermarket Macro Cash & Carry, a w odległości 6 km znajdują się dwa duże markety budowlane Castorama i Praktiker. Na tym odcinku drogi obowiązuje ograniczenie prędkości do 70 km/h. Tablica jest ustawiona równolegle do drogi w rejonie skrzyżowania z ul. Pojezierską gdzie jest ustawiona sygnalizacja świetlna co powoduje dłuższą widoczność reklamy dla uczestników ruchu.

Źródło: www.naszraciborz.pl